<?xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />

cei.jpg

- Terveeks.

- Terveeks itelles.

- Vieläksä harrastat bloggaamista?

- Vielä.

- Pitäis kai käydä joskus vilkaisemassa. Mistä ihmeestä sä aina keksit uusia aiheita?

- Ihan mistä vaan.

- Kuten?

- Hartiajumituksesta.

- Hartiajumituksesta?

- Just. Mä kato tilitän kaikki tuntemukset, lääkityksen ja pohdin syitä ja mahdollisia hoitoja.

- Ja lukijoita riittää?

- Joo. Sairauksilla on aina kontaktipintaa. Kommenttiloota pursuilee myötätuntoa. Ja kanssakärsijät ja kohtalontovererit heittävät vielä kovempia kipuja ja sairauksia tiskiin.

- Mä en kyllä pystyis kertomaan mun sairauksista netissä.

- Sä oletkin kauheen rajoittunut ihminen. Mä olen blogannut ainakin syövästä, ilmarinnasta, eturauhasesesta, migreenistä, jalkasilsasta, hivistä, atooppisesta ihottumasta, epilepsiasta, hiivasienestä, syylistä, ientulehduksesta, kaljuuntumisesta, peräpukamista, kilpirauhasen vajaatoimoinnasta, aknesta, hilseestä, reumasta, tekonivelestä, alkoholismista, näärännäpystä, skitsofreniasta, narsismista, hyperventiloinnista, rytmihäiriöistä, hikoilusta…

- Siis sairastaksä noita kaikkia?

- Voi olla. Se on mahdollista. Mä olen vähän neuroottinen.

- Ai vähän. Sä olet pahempi kuin meidän mutsi. Sä varmaan muistuttelet sun lapsia perinnöllisistä sairauksista, jotka ne sataprosenntisella varmuudella tulee saamaan.

- Mistä arvasit?

- Sairasta.