Juuri kun keskustelu liian seksikkäistä naisten mainoskuvista käy kuumimmillaan, Dressman heittää peliin jättimainoksen, jossa poseeraa viikinkimäinen nuorimies pelkät kalsarit jalassa. Kuva on otsikoitu "Uusi mies jouluksi?" Ajoitus on mahtava.

Otsikko ja kuva ovat herättäneet paljon keskustelua. Ainakin minun työpaikkani naisissa. Kuvaa ja ajatusta on pidetty naista ja miestä halventavana. Miehestä on tehty kertakäyttötuote, jonka voi vaihtaa vaikka joka joulu. 

Minä näen kuvassa kaksi vaihtoehtoa:

1. Vaihda mies nuoreen ja komeaan dressmanmieheen, joka osaa pukeutua ja näyttää hyvältä ilman vaatteitakin.

2. Uusi eli vaateta mies uusiksi jouluna Dressmannilla.

Huvittavaa on se, että mainos on selvästi suunnattu naisille eikä miehille. Sillä tavoin se aliarvioi miesten kykyä ostaa omat vaatteensa ja on lenitamainen.