Kolme miestä kokootui kuuntelemaan musiikkia meille eli poppisiltaan. Teema oli  sovittu etukäteen, tällä kertaa se oli Suomessa tehty suomenkielinen musiikki tai instrumentaalimusiikki, mutta poikkeuksetkin sallittiin, kuten aina ennenkin. Jokainen sai soittaa viisi biisiä ja jokaisesta biisistä piti kertoa tarina. Juuri tarinat, muistikuvat ja musikkitietous tekevät näistä illoista niin ikimuistoisia ja liikuttaviakin.

Meitä kaikkia yhdistää levyjenkeräily, Hege ja minä soitamme lisäksi ja Piki taas on intohimoinen konserteissa kävijä. Poppisiltoihin olisi kuulemma kova hinku ja tunku, mutta päätimme, että toistaiseksi piiri on rajattu meihin kolmeen.

Laulut soitetettiin  ja tarinat kerrottiin perinteisen poppisiltakaavan mukaan vuorotellen.

MUSIIKKI

1. Kadonneet lapset/ Hector (minä)

1. Liity meihin enkeleihin/ Isokynä Lindholm (Hege)

1. Lapin jenkka/ Kauko Käyhkö (Piki)

2. Valo yössä (singleversio)/ Tuomari Nurmio (minä)

2. 3.30/ Juice & Mikko (Hege)

2. Juokse villi lapsi/ Pelle (Piki)

3. Suurenmoista Jeeves/ A.P. Sarjanto (minä)

3. Pudonnut enkeli/ Sakari Kuosmanen (Hege)

3. Itkevä huilu/ Cornelius Vreeswijk (Piki)

4. Hän lähtee pois/ Maarit (minä)

4. Onnenkulkuri/ Esa Kaartamo (Hege)

4. Natalie/ Tapani Perttu (Piki)

5. Mä meen/ J.Karjalainen (minä)

5. Hullun laulu/ J. Karjalainen (Hege)

5. Konevitsan kirkonkellot/ kanteleversio + Piirpauke (Piki)

JUOMAT

1 pullo skumppaa

1 pullo australialaista valkkaria

60 pulloa Sandelsin, Karjalan ja Karhun keskaria

muistamaton määrä pikkulaseja Viru Valgeta ja Pernod'ta

RUOKA

1 HK-Sininen

2 pakettia Camping-grillimakkaraa

2 juustopatonkia

 

"Tänään liikenteessä kuolee/jonkun teräsvartalo/Vielälö meillä on kaljaa?" - Juice & Mikko: 3.30