<?xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />

gekko-nicol-2.jpg 

Ote novellista Hevosenpää:

 

-         Kuka sä oikein olet? Anita kysyi.

 

-         Mä olen sen Janitan poikaystävä, jota sun äijäs rassaa sillä hevosenkyrvällään.

 

-         Ahaa, siis joku mustasukkainen finninaama, jonka sydän on särkynyt?

 

-         Niin just.

 

-         Poika parka, nyt sun pitää taas alkaa runkkaamaan.

 

-         Sä voit kyllä purkaa muhun pettymystäsi, mutta se on turhaa, ei se mitään muuta. Enkä mä sulle ole tehnyt mitään pahaa.

 

-         Et vai, kuule, sä hinasit vaan hevosenpään mun silkkilakanoitten alle kysymättä multa lupaa.  Mistä sä tiesit, että mä haluan kuulla?

 

-         Sori, en mä keksinyt mitään muutakaan. Mä olen ihan rikki. Mä olen ajatellut ilmoittaa poliisille. Janita on alaikäinen.

 

-         Sitten sä olet itekkin pannut alaikäistä. Voitasko me tavata ja jutella ensin?

 

-         Miksei. Missä?