bomb-hugger.jpg

Ote novellista New York:

-         Rakastan New Yorkia, Raymond sanoo äkkiä.

-    Aikamoinen klisee, mutta hyvä klisee, Kim sanoo.

-         Niin on. Minä rakastan sinuakin...

-         Muuta minun luokseni...

-         En voisi jättää lapsia.

-         Pysy sitten New Jerseyssä.

-         Haluaisitko sinä lapsia?

-         En ole koskaan ajatellut asiaa, Kim vastaa. - Miten niin?

-         Tuli vaan mieleeni, kun katselin tuolla puistossa leikkiviä tenavia.

-         Tuskin sinä edes haluaisit pentuja minun kanssani.

-         Kulta, miksi sinä noin sanot?

-         Koska se on totta.

-         Miksi sinä haastat riitaa?

-         Koska sinä jätät minut taas kohta yksin ja se on sietämätöntä.

-         Älä sitten pilaa tätä hetkeä.

-         Pilaa? Minä olen sinulle vain panopuu, jota sinä käyt nussimassa silloin kun sinua huvittaa.<?xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />

 

Ja vielä työajalla. Töiden jälkeen sinä palaat kiltisti vaimosi ja rääkyvien kakaroittesi luokse. Vittu mikä idylli!