WonderWoman200.jpg

Minhin haarakonttorin stoorin ja sen kommenttilootan innoittamana

- Mikä tää juttu on?

- Häh?

- Niin, että mikä tää juttu on?

- Mikä juttu?

- Älä yritä, Jansku kertoi kaiken. Se on mun kaveri.

- Kuka Jansku?

- Naapurin Jansku. Kuka se vosu on?

- Sä oot sekaisin.

- Jansku kuuli koko puhelun. Joka sanan. Ei se ole tyhmä.

- Puhelun?

- "Tiukka bodi, hyvä kaula, reikä keskellä, soololovi, hyvä skulaa seisovilteen, herkkä tatsi, tarvii hihnaa, pitää ylttyy munien alle..."  Ihan pervoa! Pitääks mun vielä jatkaa? Janskulla on norsunmuisti.

- Ai toi...

- "Ai toi..." Vedätsä mua ihan kuusnolla. Mä en oo mikään blondi. Nyt sä laulat äkkiä sen huoran nimen, jolle sä soitit. Mä revin siltä silmät päästä.

- On siinä mulla salapoliisi. Kulta, mä soitin kitarapajaan Ekille. 

- Mitä vittuu! Oot sä homo?