michelangelo-creation-adam-.jpg

- Mä olen kuullut, että sä olet lopettanut syömisen ja juomisen. Onkse totta?

- Joo, mä bloggaan.

- Entä nukkuminen?

- Vanhanaikaista. Mä bloggaan.

- Mites seksi?

- Yliarvostettua verrattuna bloggaamiseen.

- Käyksä missään? Ulkona, raflassa, luonnossa, urheilemassa?

- Ei ole aikaa. Mä bloggaan.

- Käytsä leffassa tai teatterissa? Opiskeletko?

- En tosiaan. Mä bloggaan.

- Seuraaksä uutisia? Ooksä huolissas maailman tapahtumista? Ilmastomuutoksesta.

- En. Pitää blogata.

- Entä terrorismi? Sodat?

- Ei vois vähempää kiinnostaa.

- Uskoksä edes Jumalaan?

- Mun blogi on mun Jumala.

- Ennen sä luit paljon.

- En lue enää. Ei kirjailijat osaa kirjoittaa. Ne luulee ittestään ihan liikoja. 

- Sähän oot top-listojen kärjessä.

- Joo-o. Mä olen maailman napa. Mulla on satoja lukijoita.

- Miten sun perhe? Aviomies? Lapset?

- Mä bloggaan mieluumin kuin olen niitten nyhveröiden kanssa.

- Entä sun palkkatyö?

- Pelkkä harrastus.

- Pelkääksä edes kuolemaa?

- En pelkää. Yhdessä blogissa kerrottiin, että taivaassa, ja varsinkin helvetissä, on paljon bloggaajia.