freud.jpg

- Sä oot kateellinen mulle.

- Täh?

- Kyllä sä kuulit. Sä oot kateellinen mulle.

- Jaa minä? Mistä?

- Mun peniksestä.

- Johan pomppas. Onhan mullakin penis. Eikös peniskateus ole Freudin mukaan naisten ongelma?

- On on, mutta on myös miesten välistä peniskateutta. Sä kärsit siitä.

- Hei kuule, kumpi herättää enemmän kateutta, katkarapu vai katkarapu?

- Ai kauheeta, miten vulgääri ihminen!

- Sä tän aloitit. Etkä säkään mikään John Holmes ole.

- Älä viitsi jatkaa enää. Mä yritin vaan paljastaa sun alhaiset ajatukset.

- Niinpä. Halusit nöyryyttää mua. Ja paljastit ittes. 

- Ok, tarjoon sulle sikarin ja konjakin klubilla.

- Älä yritä, sikari on fallossymboli.

- Niin on osmankäämikin. Ja hyasintti.

- Oho. Toisaalta Freud sanoi, että joskus sikari on vain sikari.

- Ei sanaakaan enää Freudista. Taksi odottaa.