FF_75021_s.jpg

- Terve.

- Terve. Oletkos blogannut?

- Olen. Paskaa tulee silmille tuutin täydeltä.

- No kerro?

- Yks puutarhatonttu on ottanut mut silmätikukseen. Se levittelee musta ikäviä juttuja ympäri Blogistaniaa.

- Ihan tosi?

- Mikä helvetin kysymys toi oli? Eikun mä lasken leikkiä.

- Anteeksi.

- Se tyyppi vainoo mua järjestelmällisesti. Menee henkilökohtaisuuksiin.

- Mitäs sille vois tehdä?

- Tää on kohta poliisijuttu.

- Ei kai sentään?

- On tää. Ainakin mä poistan sen mun suosikeista.

- Älä loukkaannu, mutta nyt kuulostaa kyllä vähän lapselliselta, hiekkalaatikkomeiningiltä.

- Sulle ei kyllä kannata kertoo yhtään mitään. Se vaan pahentaa tilannetta.

- Aika paljohan sitä pitäis kestää, kun bloggaa ja kertoo julkisesti mielipiteitään...

- Sä oot tunteeton hirviö! Haista kuule paska!

- Taitaa olla parempi, ettei me enää keskustella sun bloggaamisesta. Tulee vaan riitaa.

- Haista paska!