Englantilainen keittiö

- Mitäs oot tänään touhunnu?

- Kaikenlaista...

- Ei kun oikeesti!

- Haluutsä tosiaan tietää?

- Haluun.

- Ihan varmastiko?

- Ihan varmasti.

- No aamupäivällä mä poimin lauseita Ezra Poundin kirjasta Lukemisen aakkoset. Myöhemmin kertasin Envallin kirjasta Asumaton huone esseen Kirjailija ja valta. Sitten luin kirjasta Kirjailijan työ, jonka Kemppinen muuten on kääntänyt, Saul Bellowin ja William Faulknerin osuudet. Sitten Aforismiblogin päätoimittaja alkoi esittää ihan päättömiä väitteitä ja mä kirjoitin vastineen sille, jonka mä kuitenkin deletoin. Sitten mä lähetin sähköpostia runoilija Kinnuselle Turkuun ja onnittelin sitä sen uuden kokoelman julkaisemisesta...

- Hetkinen...mä en tunne ketään noista ihmisistä...

- Tiedän.

- Miksä sitten puhut niistä?

- Sä halusit tietää, mitä mä oon touhunnu.

- Sä taidat pitää mua tyhmänä?

- En. Mutta sä et oikeastaan tiedä mitään mun elämästä...

- Sä liikut piireissä?

- Piireissä?

- Niih! Sä et ole enää tuntevinaan meikäläistä...

- Äläs nyt.

- Sä pidät mua maan matosena. Mä vihaan sua.